Search
Close this search box.

Ce a mai făcut Insituția Prefectului

În perioada 3 – 7 aprilie 2017 au fost organizate la sediul Instituţiei Prefectului – Judeţul Caraş-Severin şase întâlniri cu reprezentanţi ai unor servicii deconcentrate, unităţi  administrativ – teritoriale, instituţii şi alte structuri judeţene, ale căror principale subiecte  analizate s-au referit la probleme cu care se confruntă administraţiile publice locale în
derularea de proiecte, măsuri pentru gestionarea migraţiei ilegale la frontiera cu Republica Serbia, precum şi alte teme de interes pentru judeţ.
Prefectul judeţului Caraş-Severin a participat luni, 3 aprilie, la manifestările dedicate împlinirii a 167 de ani de la înființarea Jandarmeriei Române. După oficierea ceremonialului religios, a avut loc festivitatea de înaintare în grad, înaintea expirării stagiului minim, a patru subofițeri care s-au remarcat, în mod deosebit, în activitate și în misiunile desfășurate.
De asemenea, jandarmii care s-au clasat pe primele locuri la competițiile sportive, organizate sub egida Cupa Jandarmeriei 2017, au fost recompensați cu diplome.
Prefectul judeţului a felicitat Inspectoratul de Jandarmi Judeţean „Gl.bg. Vasile Zorzor” pentru activitatea pe care o desfăşoară în slujba cetăţenilor judeţului în mod profesionist, cu devotament şi implicare.
În intervalul analizat, au fost transmise un număr de 27 informări, situaţii, analize şi rapoarte
către ministere şi alte organisme centrale, cele mai importante vizând creşterea gradului de siguranţă îm zona unităţilor de învăţământ, activitatea Colegiului Prefectural, situaţia petiţiilor adresate instituţiei, situaţia colectării şi depozitării deşeurilor, situaţia contractelor de deszăpezire.
În ceea ce priveşte demersurile iniţiate către autorităţile administraţiei publice locale şi judeţene privind verificarea legalităţii actelor şi transmiterea sau solicitarea de diverse informaţii şi date, au fost transmise 19 adrese către unităţile administrativ-teritoriale.
De asemenea, 15 solicitări, analize sau situaţii referitoare la diverse teme şi probleme de interes pentru judeţ au fost direcţionate către serviciile publice deconcentrate şi alte instituţii.
În perioada menţionată, s-au înregistrat la Instituţia Prefectului – Judeţul Caraş-Severin 7
petiţii, toate soluţionate şi au fost primiţi în audienţă 8 cetăţeni.
În cadrul Biroului apostilă a fost apostilat un număr de 20 de acte.
Serviciul Public Comunitar pentru Eliberarea şi Evidenţa Paşapoartelor Simple a primit şi soluţionat un număr de 257 cereri pentru eliberarea paşapoartelor, din care 173 cereri pentru eliberarea paşapoartelor electronice şi 84 cereri pentru eliberarea paşapoartelor simple temporare. Au fost elibe rate la ghişeul serviciului un număr de 149 paşapoarte, din care 81 paşapoarte simple temporare şi 68 paşapoarte simple electronice.
La nivelul Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatricularea  vehiculelor au fost preschimbate 197 permise de conducere, examinate 215 persoane
la proba teoretică și 186 la proba practică. Totodată, au fost înmatriculate 407 autovehicule
și s-au emis 255 autorizații provizorii.
În scopul evaluării imaginii instituţiei, Cancelaria Prefectului a realizat zilnic o monitorizare mijloacelor mass-media.
De asemenea, au fost asigurate condiţiile pentru desfăşurarea şedinţelor şi întâlnirilor prefectului. Atât pe pagina web, cât și pe cea de Facebook, au fost postate informații de interes public şi aspecte relevante privind activitatea instituției.
17458275_1905803263031487_5953145360257803117_n 17498873_1906282762983537_2744995511784787019_n 17522650_1909026759375804_6245443036507167137_n 17499000_1909026949375785_696182053984845213_n 17424595_1909026876042459_4507381502201051628_n