Cum se realizează o reclamă PPC?

grafic

Utilizarea Google Ads poate fi cea mai bună decizie pe care o luați pentru afacerea voastră. Această afirmație nu reprezintă doar o metodă prin a promova acest serviciu oferit de agențiile de publicitate, ci o realitate pe care o întâlnim în fiecare zi în mediul online.

La nivel mondial, utilizatorii folosesc motorul de căutare Google pentru a căuta de 3,5 miliarde de ori pe zi. Fiecare căutare oferă oportunități pentru a vă aduce serviciile sau produsele în fața mai multor utilizatori. Totodată, fiecare căutare vă poate ajuta să vă extindeți business–ul la nivel mondial.

Această strategie de promovare a afacerii înseamnă creșterea numărului de clienți potențiali, a conversiilor și a vânzărilor. Altfel spus, PPC este o strategie de marketing pe care trebuie să o utilizați pentru a trece la nivelul următor cu business-ul pe care-l conduceți!

Google Ads vă permite să faceți publicitate și să vă promovați produsele și serviciile atunci când utilizatorii caută cuvinte cheie relevante din domeniul vostru de activitate. Când strategia din spatele campaniei PPC este făcută de către un specialist, aceasta are potențialul de a livra un număr mare de clienți și vânzări.

Să explicăm în câteva rânduri ce este Google Ads, cum funcționează și să vedem cum puteți folosi această strategie de promovare pentru afacerea voastră.

Ce este Google Ads?

Google Ads este o platformă de publicitate online oferită de Google. Numită inițial Google Adwords, compania de motoare de căutare a rebranduit serviciul ca Google Ads în 2018.

Modul în care funcționează rămâne în esență același: atunci când utilizatorii caută un cuvânt cheie, obțin rezultatele interogării lor pe o pagină cu rezultate ale motorului de căutare (SERP). Aceste rezultate pot include o reclamă plătită care a vizat acel cuvânt cheie.

Cum să utilizați campaniile PPC pentru a crește vânzările?

Publicitatea cu plata pe clic (PPC) poate fi un instrument puternic pentru a genera trafic către site-ul web și pentru a crește vânzările. Cu toate acestea, este important să adoptați o abordare profesionistă a campaniilor pentru a vă maximiza rentabilitatea investiției. Un specialist va fi cu exactitate cum să lucreze cu aceste campanii pentru a scoate maximum din ele.

Anunțurile PPC apar pe paginile cu rezultate ale motoarelor de căutare atunci când clienții potențiali introduc cuvintele cheie pe care le-ați ales. Plătiți numai când cineva face clic pe anunțul respectiv.

Prin monitorizarea performanței anunțurilor vă puteți ajusta cuvintele cheie, anunțurile și site-ul web pentru a crește eficacitatea campaniilor PPC. Sunt termeni care sunt greu de înțeles de către un antreprenor care nu are foarte multă experiență în online, iar colaborare cu o agenție de digital marketing este cea mai bună alegere în aceste situații.

Care este diferența dintre traficul organic și cel plătit?

Deoarece cele două strategii de promovare sunt specifice motoarele de căutare, există tendința de a le încurca, mai ales în situația în care nu deținem suficiente informații din acest domeniu. În timp ce publicitatea PPC tinde să se refere în mod specific la tipul de reclame pe care le vedeți în partea de sus a unei pagini cu rezultatele căutării, traficul organic vine din strategii de promovare diferite față de cele prin reclame.

Marketingul pentru motoarele de căutare include atât strategii de marketing digital plătite, cât și organice. Scopul final al marketingului pentru motoarele de căutare este de a crește vizibilitatea afacerii pe motoarele de căutare. Include atât optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO), cât și publicitate PPC.

Principalele avantaje oferite de campaniile PPC
  • PPC este măsurabil și puteți urmări statistici în timp real. Puteți vedea performanța campaniilor, inclusiv afișările, clickurile, conversiile și traficul pe care îl primiți pe website în urma acestor campanii.
  • Spre deosebire de SEO, PPC vă permite să configurați rapid campanii, să creați anunțuri și să identificați noi clienți.
  • Vă bucurați de flexibilitate. Puteți configura bugetul publicitar și puteți alege cât doriți să cheltuiți. De exemplu, dacă observați rezultate pozitive, puteți crește rapid modul în care funcționează campania PPC pentru afacerea voastră.
  • Aveți la dispoziție o mulțime de opțiuni de configurare a campaniei, puteți alege ca reclama voastră să ajungă la potențialii clienți din județul în care vă desfășurați activitatea sau la utilizatori din toată țara.
  • Anunțurile rezultate vor fi ușor de identificat atât pe dispozitive mobile, cât și de desktop.

Recomandarea noastră este agenția de digital marketing Happy Advertising. Este important de menționat faptul că o campanie PPC funcționează doar dacă textul este scris corespunzător, dacă s-au ales cuvintele cheie potrivite și dacă ați făcut un studiu de piață în prealabil. Apelați la specialiști pentru rezultate care să vă aducă satisfacție!