Orar nou la Evidența Persoanelor din cadrul Primăriei Reșița

sursa foto: facebook.com

Serviciul Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor din cadrul Primăriei Municipiului Reșița a luat act de măsurile impuse de starea de alertă și aduce la cunoștința cetățenilor arondați SPCEP Reșița programul de lucru cu publicul în perioada următoare. Începând cu 27 ianuarie 2020, Serviciul Public Comunitar de Evidență a Persoanelor și-a mutat sediul pe Bulevardul Alexandru Ioan Cuza Nr. 39, la parter. Astfel, începând cu data de 18.05.2020, programul cu publicul este următorul:

COMPARTIMENT EVIDENȚA PERSOANELOR
Luni – Vineri: 9.00 – 13.00 – preluare documente, 15.00 – 16.00 – eliberare acte de identitate.


COMPARTIMENT STARE CIVILĂ
Luni – Vineri: 9.00 – 13.00 – preluare documente, 15.00 – 16.00 – eliberare documente stare civilă;
Sâmbătă: 8.00 – 12.00 – înregistrare decese.

”Depunerea documentelor se face doar după o programare prealabilă! Solicitanții se pot programa fie telefonic la telefon 0355.080.246, fie prin e-mail: evidentapersoanelor@primariaresita.ro. Vă mulțumim frumos pentru înțelegere!”, delcară purtătorul de cuvânt al Primăriei Reșița.

Reclama ta aici