Primăria Reșița caută un nou administrator public al orașului

“Pentru a continua demersurile de modernizare a comunității noastre, îmi doresc alături, în poziția de city-manager/ administrator public, o persoană dinamică, cu experiență în managementul public și/sau privat. Te încurajez să aplici pentru această poziție dacă ești o persoană proactivă, hotărâtă, ce dorește să contribuie la dezvoltarea comunității. Îmi doresc un partener cu putere de muncă, integritate și capacitatea de a gestiona proiecte mari”, așa își începe primarul municipiului Reșița, Ioan Popa anunțul pentru postul de administrator public al orașului de pe Bârzava.
Noul administrator public al Municipiului Reșița va avea atribuții, alături de viceprimari, în derularea următoarelor activități:
  • administrarea patrimoniul orașului;
  • eficientizarea constantă a cheltuielilor de funcționare a Primăriei Reșița și ale instituțiilor din subordine;
  • întreținerea investițiilor făcute de Primărie și reprezentarea instituției în raporturile cu contractanții;
  • verficarea serviciilor contractate de municipalitate;
Profilul candidatului ideal:
  • studii superioare;
  • experiență în poziții de conducere în managementul public și/sau privat de minim 10 ani;
  • cunoștințe solide de operare a sistemelor informatice;
  • cunoștințe în domeniul bugetării și execuției de bugete;
  • foarte bune aptitudini de negociere;
  • stăpânirea limbii engleze la nivel avansat;
  • rezistență la stres și, obligatoriu, simțul umorului.
Cei interesați pot trimite, în format electronic, un CV și o scrisoare de intenție către doamna Tugmeanu Maria, sef serviciu Resurse Umane (controlintern@primariaresita.ro), până la data de 19 martie 2021. Persoanele selectate vor susține un interviu, iar 3 finaliști vor fi invitați la o discuție cu o comisie de selecție, condusă de însuși primarul orașului. Câștigătorul va semna un contract de management până la sfârșitul mandatului.
Facebook Comments